Leer hoe je kunstmatige intelligentie kunt inzetten om je klanten online beter van dienst te kunnen zijn, om meer omzet te genereren en om efficiënter te werken.
De media staan vol met artikelen over kunstmatige intelligentie en technieken zoals machine learning en deep learning. Maar wat is het nu precies en – belangrijker – wat kan ik er mee? In deze deep dive leer je aan de hand van praktische voorbeelden hoe kunstmatige intelligentie vandaag de dag wordt toegepast en hoe dit leidt tot een besparing van de kosten en een grotere omzet. Begrijp met welke slimme algoritmen organisaties als bol.com, Gamma/Karwei en BCC werken voor het runnen van hun business. Wil jij dit ook voor je e-commerce organisatie? Meld je meteen aan voor deze Deep dive AI voor e-commerce.
Werk met de nieuwste AI-technieken
Het speelveld van AI is constant onderhevig aan verandering, innovatie, en nieuwe doorbraken die weer leiden tot nieuwe mogelijkheden voor onder andere e-commerce. Het is dan ook belangrijk om op de hoogte te blijven van dit soort ontwikkelingen en deze dynamische wereld bij te benen. Je ontdekt in deze deep dive welke technieken het beste passen bij je situatie, en hoe je deze technieken kunt toepassen.
Volg een aanpak met een bewezen track record
Om snel uit te voeten te kunnen met AI leren we je in deze deep dive een aanpak waarmee je kan bepalen welke AI toepassingen voor je organisatie de meeste waarde toevoegen, of je organisatie voldoet aan de randvoorwaarden en waarmee je het beste kan beginnen. Deze methode is door de jaren heen ontwikkeld en gefinetuned op basis van ervaringen en best practices die tot succes hebben geleden in het verleden.
Tijdens de deep dive leer je:
- wat Artificial Intelligence is
- de verschillende facetten van AI zoals Machine Learning, NLP, en Deep Learning
- de laatste trends en ontwikkelingen van AI op het gebied van e-commerce
- de toegevoegde waarde van AI rondom de gehele customer journey
- voorbeelden uit de praktijk van vandaag (zowel in Nederland als internationaal)
- welke randvoorwaarden er zijn voor een succesvolle AI implementatie
- welke aanpak je kan hanteren om te komen tot een strategie voor het gebruik van AI in e-commerce
- hoe je een concreet stappenplan kan opstellen waarmee je organisatie het beste kan beginnen
Kortom: ontdek op welke manier AI je klanten van dienst kan zijn en je organisatie helpt om voorbereid te zijn op de toekomst van E-commerce.
Voor de e-commerce specialisten van morgen
Deze deep dive is gericht op iedereen die bezig is met het succesvol maken van e-commerce zoals (online) marketeers, e-commerce managers, webshop-, product-, categorie- en channel managers, content specialisten, SEO specialisten en customer success managers.
Volg de volledige deep dive in 3,5 uur
09:00 tot 10:00 – Wat is AI en hoe wordt het toegepast in de praktijk
10:00 tot 10:15 – Koffiepauze (15 min)
10:15 tot 11:15 – Voorbeelden en best practices e-commerce in NL en daarbuiten
11:15 tot 11:30 – Koffiepauze (15 min)
11:30 tot 12:30 – Toepassen in je eigen organisatie
Nr.1 Emerce auteur op het gebied van AI
Guus van de Mond is de oprichter van Squadra Machine Learning Company, een vernieuwend Nederlands bedrijf dat data science en kunstmatige intelligentie inzet om tijd en kosten te besparen en/of een beter aanbod te kunnen bieden voor bedrijven in de keten van leverancier – wholesale – retail. Zijn devies: Niet harder werken, maar slimmer werken door gebruik te maken van de meest krachtige asset van de ’20’s: Data.
Hij is een gedreven entrepreneur en professional, met een passie voor het praktisch toepassen van nieuwe technologische ontwikkelingen, in het bijzonder in het vakgebied van data science & AI.